20/4

Inte blivit något bloggande i helgen, så här kommer en liten uppdatering om vad jag har haft för mig dom senaste dagarna.
Har varit en väldigt lung helg, inte gjort mycket alls.. skönt fakstikt kände mig pigg för första gången på länge när jag klev upp imorse, måndamorgon o allt ! (:
I Fredags var jag hemma hos jenny första gången i deras nya hus, verkligen ett mysigt hus! Vi fikade lite och åt även middag där :D
Sen träffade vi Malin och åkte in till stan men återvända därifrån ganska så snabbt ! 

Lördagen övningskörde jag lite med pappa, kändes bra faktigt,  vi åkte också ner till cykelaffären där det var utförsäljning och fick en cykel som ska vara från farmor i 18års present.. men det är ju nu jag kommer använda cykeln mest så ja fick den i förskott (aaa) fast farmor vet inte det ^^ men tror inte hon läser bloggen x'D
Sen på kvällen cyklade jag hem till jennifer på min nya cykel och bara satt o pratade och var allmänt sociala !

Söndagen kände jag mig rikigt duktig måste jag säga, började med att jag var ute och sprang med hunden på morgonen... sen lite senare så träffade jag jenny och vi cyklade ut till Tyresö slott och hade med oss kakor och coola och satt där på bryggan och snacka massa skit :D
Men det var en skum kille i 25-års ålder kanske som tog kort på oss... och sen gick han ut till uden som var snett mittemot och kollade massa på oss...nästan så de blev obehagligt (aaa)  och sen kom han tillbax och satte sig på bryggan bakom oss och pratade i telefon och sen så gick han, o sen när vi minst anadede så stod han på gräset IGEN och tog kort....
Men sen när vi åkte hem så såg vi han hoppa in i en bil så vi tog regnummret, duktiga som vi är så skulle vi kolla upp det men det var en hyrbil så vi mailade ditt och nu väntar vi på svar  ^^ haha !









Idag jobbade jag bara till ett vilket var jätteskönt, sen följde jag med Nina&Nina och träna hundarna med Emma, och nu är jag barnvakt åt syskonen, men dom sover  nu :DD


Sander !


Ronja nyss badat i en lervattenpöl... ^^




// Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0