Jennifer är lika spänd som såfia inför "nästa avsnitt" .....

En ny människa känner jag mig som, jag klarar mig själv, behöver ingen annan för att känna mig hel, vad du än säger. Säger som nicole i pussycat dolls;

I don't need a man to make it happen, I get off bein' free
I don't need a ring around my finger, to make me feel complete


Nåja, jag har en del i skolan, så det blir lite halvtaskig uppdatering av mig på denna sida. Men jag försöker!

Igår fyllde emelie år, så det bar av mot Konsum på lunchrasten och så köpte vi en chokladkaka att smaska på, skol-firren var inte så god nämligen.
Det var mys i solen och allt!



Efter skolan drog jag och gela till stan ett tag. Det blev ett par byxor för min del! Eller leggings eller nåt. Men jag hoppas kunna använda dem som byxor för det känns som jag har kroppen för det, eller nåt sånt där i mindre skrytfull ton.



De kommer då från topshop, riktigt schnygga om jag och hon i kassan får säga det själva!

Sen köpte vi även muffins från gallerian! Asgoda, jag tog en med banansmak och chokladbitar i och gela valde en med jordgubb.



Idag har jag vart ledig av många anledningar, så det blev plugg. Fyfan! Och en tur till centrum.

Imorgon blir det klubb atombomb för min och såfias del, och på lördag gäller kalas för kusinen.
Vad kommer mer hända?

//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0