Peter Pankaka !



The Knife - Pass this on,
underbart.
Dock tycker jag att videon kan diskuteras.Förstår inte riktigt hur de får ihop det. En olöst gåta får det förbli.


Mjah , idag har jag varit med morsan i haninge centrum & länna och handlat massor av nödvändigt.
Det blev ett par byxor, två par skor och ett linne. Och två armband som inte får glömmas bort!

Puss på emil som åker till thailand imorgon för en månad. Fasiken vad avis jag är..

Men jag ska ha roligare! Imorgon gäller skiva på helenes krog och innan det blir det att bege sig till sofia och göra sig iordning osv. Det blir grymt! Sover oxå där för alla intresserade.

Och på lördag är jag ensam hemma, någon som har lust och titta förbi en sväng kanske?

//Jennifer


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag kan ändra lite på texten; "you're in love, with my brother..what's his name?" god jul jennifer ;)

2009-04-26 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0