Övningskört !

Jaaah, då har man övningskört för första gången idag med "lossasmamma", gick betydligt bättre än vad ja kunde tro, men de e inte lätt inte... mkt att tänka på samtidigt ^^ inte min starka sida kanske (aa) 
 Bokade oxå körlektioner nere i trakikskolan igår, så bäst o öva så man inte e sääämst när man kommer dit o ska övningsköra,fick veta att ja ska göra de med en kille ju ;) tihihi !! x'D
" receptionisten - vill du övningsköra med en kille eller en tjej ?
jag - eeehmm... en tjej kanske , eller spelar ingen roll men en snäll (a)
r - okej, då får du *han*, den försrta jag tänkte på när jag såg dig (;
jag- jaha okej , men de blir bra :D
hahaha, det blir nog bra!





SE UPP I TRAFIKEN ! :D //julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0