Vill ha, vill ha !

Två timmar ute i snöoväder ! Men nu är jag hemma igen och håller på och värma upp fötterna som är stenfrusna .!
Exakt, du tänkte helt rätt jag har spenderat dom två timmarna ute på privathundkursträning !  Förvånad ?
Joo det kanske du nu när jag inte har kvar min bebis längre </3
Men Emma (kurstränaren) peppar järnet på att jag ska skaffa en ny liten valp ! ( Va tycker ni ?  (a) )
Villvillvillvillvillvill ha !
Det är ju väldigt mkt jobb och man blir låst, men vafan ! ^^

Och nu när jag va där i två timmar så missade jag oxå simningen med Jenne&Lina , syndsynd men de får till och bli en annan dag :D (som jennifer skrev i inlägget nedanför )

Fick oxå ett sms från "barnvaktsfamiljen" som undrar om jag vill fortsätta jobba hos dom och hur mina dagar ser ut just nu,extrepengar är ju aldrig fel (;  så nu ska jag leta reda på min mobil och koka lite tee :DD





Hitta ingen bild, då här är jag när jag är liten  !

// Julia


Kommentarer
Postat av: Lina

meen vad söt :)

2009-01-22 @ 17:27:15
URL: http://baralina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0