BORT MED SNÖN!

Imorse vaknade jag och var galet trött. När jag sedan äntligen dragit mig till duschen och klev ut ur badrummet, så insåg jag att fan, det är ju vitt! IGEN?! Det som precis började försvinna! Jäklans skit tycker jag.
Nu är jag oxå medlem i en "anti snö" grupp på facebook, som att det skulle hjälpa? Men det känns mer som ett ställe man kan samla sin ilska på. Sånt gillar vi, så slipper det gå ut över annat.


Precis som igår, så somnade jag även idag från företagsekonomiboken. Men den får ju skylla sig själv, så tråkig som den är! Dock behöver jag verkligen plugga, så imorrn får jag dricka kaffe eller något innan. Det låter som en idé.

Hmm , kom just på i skrivandetsstund att imorgon ska jag till stan efter skolan med Såfia&Emelie&Gela. Hade tänkt att ta en snabbis förbi frisören, klippa topparna o fräscha upp håret, eller nåt i stil med det.
Sen vill jag göra lite småärenden, mest i tanke på looken inför lördagen så att säga.

Jag har även lovat Sofia att hålla henne i handen när hon börjar sitt pass på donken.. Det kommer gå skitbra, gumman! :)

Nej, nu ska jag sätta på någon uppiggande låt och försöka läsa några sidor i den omöjliga engelska boken som jag inte kommer någonstans i!


http://www.youtube.com/watch?v=VhWG_ajSO_E&feature=related

Den här tål att lyssnas på! Plus att man blir glad, yeey!
Kunde tyvärr inte lägga upp den som video, men men.

//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0