"Chillkrök med melodifestivalen"

Igår var det najs, det blev lite fest hos mavlin o alla var glada och peppade! Mycket blandat folk, och som "gäster" för kvällen, så var Jennys kusin med kompis där, ända från Norrland, tihi! Dock inte för att va på festhos mavlin, utan för att de ska på metallica idag.
Finns bilder att se på faceboooooook, tog tusen år att ladda upp så bäst för er att ni kollar!




Seffi, jennifer, Frida, Mavlin, Andreas, Julia, Lina

Idag har jag bara chillat. Kände lite i huvudet ifrån gårdagen, men nu är det bättre och ska iväg om nån timme till mavlin igen för att se melodifestivalen o vara lite social.
Jag har faktiskt inte sett ett ända avsnitt av Melodifestivalen, Johan tyckte att jag skulle fortsätta så. Men vi får se, kanske inte blir så mycket tvtittande, beror väl på om det kommer folk eller ej. Hur som helst så blir det säkert mysigt!

Om exakt två veckor och sex timmar, så är jag faktiskt arton (A) det ni, firas ska det! O en imorgon ska vi till IKEA, för att provligga sängar! Ja, jag ska få en ny! Love it. Visst låter det mysigt , btw? Att provligga sängar. Kanske somnar, som i den där reklamen som gick för ett tag sen. Hmm

//Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0