festival ångest!

Jag är fortfarande sjuk. Det suger hårt och imorgon måste jag hur som helst släpa mig till skolan, där nationella prov i svenska väntar. Kommer gå kasst, jag har verkligen ingen fantasi när jag mår såhär! Det kommer bli en text fylld av sura kommentarer och omöjliga slutsatser. SUUUUUGER gör det.

Hur som helst,
så ser jag ut som värsta hippien har jag kommit på. Jag såg det när jag gick förbi spegeln för en stund sen. Jag har inte orkat tvättat håret på tre dagar, vilket resulterar att jag ser ut som någon jobbig flicka som inte förstår att 60-talet och hippieåldern FAKTISKT är över. Pinsamt värre, men jag lovar att tvätta det till imorgon såklart så att skolan iaf slipper bevittna detta.

Whatever,
nyss satt jag och titta lite på festivaler. Efter mycket om och men så bestämde jag och sofia oss för att satsa på way out west i sommar. MEN Arvika känns ju mer status och känsla? Svårt det här. Och det blev inte lättare när jag titta in på hultsfredsfestivalens hemsida. Jag skojar inte när jag säger att där han man verkligen satsat i år! Och de lyckas nog med. De har bland annat bjudit in The Killers, Franz Ferdinand, Kings of Leon...
Det är lite synd att det är endast jag och Såfia som är pepp på festivaler i sommar. Vad är det med folk? Och om de är på så har de inga pengar... Älska dagens ungdomar alltså.

Aja, nu ska jag byta lakan på sängen tänkte jag  :)

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofia

vi måste på nån festival ! fan va kul, jag behöver nåt att se fram emot, fast bara du och jag i tält kanske inte är en höjdare :(

waw! haha.

2009-03-31 @ 20:14:35
Postat av: elias

kings of leon<3 thumps up

2009-03-31 @ 20:44:45
Postat av: Frida

Är lite småsugen på festival, hehe kanske får bli nästa sommar. Ska utomlands och sen jobba en del! Bruce & co ska ju till Arvika, blir nog kul ;)



PÖSS

2009-04-09 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0