Fredag den 13:de

Det är alltså Fredad den 13:de den här månaden oxå... lite skumt trodde bara de kunde bli 1 gång om året eller nåt (aaa) men men idag har ja hunnit med mkt känns de som, 
Börjande med att ja åkte till Skolan klockan 08.00 , till halv tio och tog bussen hem för att möta upp pappa och åka ut o övningsköra.. åkte bort till faltenbadet, sköndal,älta,granängsringen, hem och hämtade hunden och sen till Thai restaurangen och äta lunch där även nina stod och väntade på oss  ;D Supergott var det verkligen !
Det känns bätte och bättre varje gång man kör, men de e stressigt massa saker o göra samtidigt, växla,bromsa,blinka,kolla bilar runt om,stanna,köra och allt man ska göra... O så skulle jag köra över ett farthinder som var utan för nåt centrum i sköndal med massa bilar bakom mig så säger pappa att jag ska bromsa lite så får jag "motrorstopp" och värsta paniken när man kollar i backspegen och ser massa bilar som väntar och ja kan inte ens starta bilen för ja blir så stressad... men men tillslut kom jag därifrån o då va ja inge glad hade helt tappat "hoppet" om o fortsätta köra.. inte ett dugg taggad.. men men de va bara fortsätta och köra vidare... !



Sen när vi ätit klar den goda lunchen så följde jag med Nina och hunden till Emma för privatlektion nere i tyresöbrukshundsklubben, dom gör verkligen framsteg jätte duktiga har dom blivit snart blire Tävling för desas del ! Sen när vi skulle gå så kom Frida, och skulle träna tsm me Emma i deras pogram till Talnag 2009 så vi var tvunga o kolla, när dom tagit ut stereo och grejer och satte på någon "lejonkunglåt " över hela hundängen x'D Men dom var super duktiga ... kul att se dom på Tv sen nu när man sett dom träna till de  !
JAJA e man hundtönt så e man (aaa) ^^

Men nu är jag äntligen hemma, och kall som en isbit !

Får se hur kvällen slutar, ;D

// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0