Känslomässigt störda är vi alla.

Fasiken, det har hänt så mycket grejor just nu att jag helt skippat och skriva. Jag vet inte heller vad jag ska skriva. Det som har hänt på senaste tiden är saker som handlar om känslor hit o dit.

Hade iaf svenska&engelska nationella igår. Muntligt! Men jag tror att det gick bra, iaf svenskan. G plus sa hon i engelskan, men det kan ju diskuteras. Det tyckte inte hon dock. Puss på henne ....

I lördags var juvliah&lina hos mig på middag, riktigt mysigt vart det! Länge sen det bara var vi tre känns det som? Förutom på morgonen dåra, då vi var o simmade så hurtiga som vi är!


mat mat mat mat


Slavar i köket


Vi var nyttiga oxå, om man bortser från chipsen..


En jättesöt lian!

I söndags hade vi i alla fall lite feeest här, eller släkt trätt, man kan ju se de så oxå, eftersom jag fyllde år då!
Så jag fick två mobiler, en av moster o en av morsan, (en åkte tillbaka till affären) presentkort på MQ av storebror. Sen vart det pengar från mormor&morfar och lite kläder och saker till rummet av Jonathan&morsan. O sängen kom även ifrån dem, den får vi ju inte glömma!


Jag har iaf planer för helgen! Är alltid lika kul och se hur det ändras, men såhär låter det nu iaf (och ja, jag vet att de bara är onsdag) ;

fredag, klubb med Såfia, Johan, Sebbe & Bruce. Får se om fler hänkar, men det är fan inte så många som fyllt arton än?

lördag, middag för mig med såfia,gela & pemelie hemma hos pemelie! Earth hour o allt. Det blir mys o tända ljus i hela lägenheten!

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Lina

Men vilka påsar under ögonen det ser ut som jag har!! xD



Tack för middagen gumman. Det var supermysigt <3<3

2009-03-27 @ 14:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0