Jennifer is back

Okej okej . Nu känns det mesta bra. Ny vecka, nytt liv. O är taggad för helgen och 18årsfest! O helgerna därefter känns fullbokade . Ibland känner man sig bra poppis , hah !

Igår gick jag upp vid halv tio och mötte juvliah nere vid simhallen klockan elva. Ja, vi vet att vi är duktiga? Sen efter bastu & massa girltalk om kläder inför helgen (vet fortfarande inte vad ja ska ha?!), så begav jag mig hemmåt och gjorde klart samhällskunskapen. Ibland får man till det!

O min darling dog i fredags ! Nej , inte Molly. Det var min kära digitalkamera som vill att jag ska starta om den varje gång jag startar den. Men den är inte död än, jag fann till min lycka kvittot från Siba igår, så imorgon beger sig familjen Holmqvist ut för att rädda min stackare. O så ska vi tydligen kolla på snowboardbyxor till Jonathan som åker till Trysil på torsdag , tillsammans med halva tg.
Lite sista minuten kanske ? Men han är kille, så vad förväntar man sig..

Det är måndag och det betyder att snart ska jag på dans. Pratade me Laiyan för en stund sen och hon dissade mig för att hon skulle på kinesiska sa hon. Men jag förstår inte för jag trodde att hon kunde prata språket flytande. Wellwell, får klara upp det där med flickan sen!



Grattis på Grind som fyller hela 18 år idag!



                                        
                                          Bild från balen i nian


//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Lina

haha,omg bilden! Länge sen :)

Grattis Fredrik!

2009-01-26 @ 18:54:34
URL: http://baralina.webblogg.se/
Postat av: Grind

Fulaste bilden, men tack så mycket <3

2009-01-26 @ 20:57:59
Postat av: Laiisch

Men jennifer lilla... xD ja kan ju inte skriva? :O xD :) <3

2009-01-27 @ 21:06:05
URL: http://Laiisch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0