KLÄD PANIK VARE HÄR


Tjohooo , nu kom jag hem för en stund ifrån stan. Har vart o shoppat me juvliah som hon skrev om!
Skor var tanken, men jag kom hem med en skinnjacka, en tshirt och två par strumpbyxor. Det är som det brukar vara när vi är ute o handlar !
Bilden på grejorna kommer senare ! Min digitalkamera är på lagning, lämnade ju in den i tisdags. Siba-mannen sa att om jag har tur så får ja den inom en vecka och om jag hade otur så kan det ta tre veckor. Han va säkert över trettio och tjock som ett hus så jag hade ingen lust alls att flirta med han. Det kommer alltså att ta tre veckor ..

Igår var jag förbi och hälsade på fluff i Tallkrogen. Ja, han har flyttat dit. Så sent som i måndags faktiskt. Det var lite kartonger och riktig inflyttningskänlsa.
Nej, jag är inte alls avundsjuk och vill inte flytta hemifrån redan imorgon ...

På lördag ere FEKKE ju, eftersom grind har fyllt arton. Så festklädsel var det. Inte för uppklätt. Gud , vad allt är svårt när man är tjej med en stor skopa beslutsångest ..

Wellwell. På lördag ska jag även simma tillsammans med Julia&Lina på morgonen . Seriösa är vi med det här simmandet!


                                           
      

   


Lite bilder som jag hittade på min bärbara data ! Från ungefär två år tillbaka..

  
//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, en GET helt random ! ^^ De va kul

2009-01-30 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0