ÄntligenFredag !

Äntligen är det Fredag och helg ! den är mycket efterlängtad... känns som jag bara jobbar hela dagarna och inte hinner med något annat just nu... men men !

Idag var jag först i skolan en timme och sen åkte jag hem och gjorde lite lunch för att sedan åka in och möta Lina för att sedan åka till Jennes skola och hälsa på lite (aa)
 Var även duktig och ringde Trafikskolan idag och bokade om en teori kurs som jag missade helt o hållet att den ens va .. sånt händer ^^
Så snart sätter alla teorikurser + intensivkörlektioner igång, lite nervöst faktsikt  :')
 
Va inte i jennes skola så länge så när jag kom hem ville hunden gå ut, men hon fick bara en lite tur på tomten med lite träning för sen gick jag in och satte på lite tee och fixade naglarna, men i vanlig ordning så orkar jag aldrig vänta tills nagellacket torkat (i de här fallet stoppade jag in handen i en grytvante innan de torkar.....)



Alltid lika svårt och välja färg (aaaaa)

Juste satte faktiskt in "de " ja bakade innan jag fixade naglarna ....
tänkte faktiskt att jag skulle baka något jag inte gjort förut... så hitta jag något recept som skulle vara som en socker kaka fast med någon god "grej" uppe på som en "cream" tyyyp, men så när ja blandat allt o skulle ha i socker så hade vi inget så de blev råsocker.... o smöret räckte inte ... så ja de blev som de blev...
Ska gå o smaka en bit på "mästervärket" snart när den har svallnat.. o se om den änns går o äta x'D



Åh ! Nu kom pappa hem och sa att han hyrt Patrik 1,5 :D faktikt inte sett den förut !

// Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0