Kredit, debit, tillgångar, kostnader..

Jag har företagsekonomi i hela huvudet! Så otroligt jobbigt... Prov imorgon och känns som jag pluggat ihjäl mig, men fortfarande känner jag mig osäker. Piss...



Väskan är en present från mina skitsöööööta vänner!


Hur som helst,
I helgen var det skoj! Fest var det och det blev lyckat, om ni frågar mig! Mycket folk, dock en del oinbjudna. Och ja, jag märkte faktiskt det, hur fint ni än trodde att ni smög er in.
Vi firade min och Såfias födelsedag en bit in på natten med musik och folk inne på fridhemsplan.
Tack för alla presenter sötnovsar!

Det mest irriterande var när två oinbjudna tjejer kom fram till mig;
- Du, vet du hur man byter musik? Det här går inte och dansa till!
Jag menar, hallå, jag valde musiken! Tror de att de kan komma och säga något de egentligen inte vet vad de snackar om, och tro att jag glatt ska springa och  byta låt? Då tror de jäkligt fel!
Jag sa bara lugnt att - Nej, jag kan inte byta låt, ni får dansa till det som spelas!
En av flickorna sträckte sig efter min arm som i ett sista försök, men jag gick därifrån. Hade vi fortsatt snacka hade jag väl förklarat att de var dumma i huvudet eller något såntdär man säger i det tillstånd jag befann mig i vid tolvtiden.

En ruta blev också kraschad! Men efter lite om och men så kanske vi slipper betala skiten trots allt. Vet inte vem som gjorde det, men förbannad är jag!
Plus att någon snodde en klubba jag fick i present! Fy & skam på folk...

Söndagen tillbringade jag och såfia med en skurmopp, en dammsugare och X antal sopsäckar fulla med burkar. Vi var så duktiga så! Efter det så var det bara att bege sig hem o plugga..

Lite bilder;  [ Klicka för att förstora ]

 





Och igår fick jag min efterlängtade säng! Stor och mjuk vill jag beskriva den som.
Den stod i hallen när jag kom hem i måndags, en aning förvånad blev jag eftersom jag trodde den skulle komma på kvällen. Men när Jonathan kom hem så hjälpte han mig att skjussa ut min gamla säng genom fönstret och snart stod den nya sängen färdigmonterad i rummet!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Aw molly som sitter där som en vakthund nedanför sängen, haha vad sött!



Hallå jennifer vi får göra om detta i sommar, ute där inga fönster kan krossas ;D more is more favorit i repris!

2009-03-18 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0