Lååååång Onsdag !

Nu är det raklam i Grey´s Anatomy, så tänkte passa på o slänga in ett kort inlägg om dagen som bestod av jobbajobbajobba !

Började 07.00 så åkte hemifrån 06.30 och kom hem 20.57 så att ja skulle hem till greys !
Onsdagar är verkligen en väääääldigt jobbit dag att jobba från 07.00-20.30 tar på krafterna dom sista tre timmarna e man helt död o de räcker bara med att man tappar en kartonbit i golvet och man blir galen nära på damp x'D

kom nyss på att jag har glosor till imorron, men som vanligt kopmmer jag alltid på det kvällen innan...så jag får väl gå upp en halv timme tidigare imororn bitit så ja hinner plugga in dom.

Oups nu börjar det ! blev som sagt ett kortinlägg )

skriver mera imorron när jag kommer hem från stan med Lina , måste ju fixa massa till Lördag ;DD


// JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0