Status; SJUUUUK!

Det suger att vara sjuk har jag allt kommit fram till! Vad är detta liksom, inte orka göra någonting och springa runt och tycka synd om sig själv? Kanske passar andra men passar definitivt inte mig!

Min dator är sketabra just nu, eftersom min storebrossa Micke var här i torsdags och rensade bort allt på skiten, så nu ska jag bara installera allt! Det kommer ta tid, men jag kan ha tålamod när jag vill! Så det så. Det jobbiga är bara när det inte funkar.. Hm.

Nåväl,
Som Juvliah skrev så var vi i farsta i fredags och shoppade lite! Vi tog även en sväng förbi Salong Magriffe (?), och det blev två hål i örat för min del! Ett till över mitt gamla och ett i den lilla grejen i örat som så fult kallas tragus!

[ För er som inte fattar alls vad jag snackar om så lägger jag upp en illustration, som jag hoppas övertygar! ]

Öhhm, ja.
Och i fredags kväll var det även klubb som gällde! Men det var för min och Såfias del! Vid nio tiden mötte vid Johan med vänner, och drog till Viper! Suuuperkuvl faktiskt! Dock fick Såfia några sliskiga killar på halsen, men det ordnade sig, det gör det alltid!
Vi dansade heeeeela kvällen, det konstigaste var att jag inte fått någon träningsvärk. Men jag är ju dansare och rätt van, hähä!
Jag fick även komplimanger för mina danserfarenheter;

"Du är grym på att dansa, jag känner mig ju undlerlägsen!"




[ En sliten Jennifer sitter och har kul framför mormors speglar klockan två på natten ]

Yeey!
O som ni kanske vet så ligger Viper roomfridhemsplan, vilket gjorde det perfekt nära till min mormor&morfars lägenhet som ligger borta på hantverkargatan! Och eftersom de är uppe i fjällen för tillfället så övernattade jag där, yeey!


[ Utsikt från ett fönster ]
Sååååå,
lördagen drog jag in mot tcentralen vid tolv tiden och mötte Julle och vi vandrade runt på stan! För min del blev det tre par ribbade linnen i skogsgrönt, ljusrosa och grå samt ett skärp från H&M. Bilder kommer någon gång i framtiden... 
Senare samma dag mötte jag upp Gela&Pemelie&Såfia vid Hornstull för här skulle det lagas mat! Vi handlade på Konsum och drog sedan till Pemelies lägenhet och lagade förrätt, varmrätt och efterrätt!
Dock var jag inte så jäkla pigg eftersom jag då märkte att jag höll på att bli sjuk.. Skitskitskit. Men kvällen tyckte jag ändå var trevlig! Mycket tjejsnack och vi hjälpte även jorden från halv nio - halv tio!

[ Sofia, Angelica, Emelie ]

Och slutligen söndag, då min dag bestod av att ligga i soffan och vilja döööööö. Tog aldrig tempen eftersom jag vet att om det står att jag har massor av feber så känner jag mig dubbelt så sjuk.
O nu sitter jag här, måndag, och funderar på om det blir skola imorgon. Men jag har ju till ikväll på mig, men nu ska jag laga någon mat!

//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0