TIME TO PARTYYY!

Wohow, sitter här med fjärilar i magen och utan högtalare! De är nämligen nedpackade i en kasse inför kvällen, känns braaa!
Såhär ser dagens schema ut;

Morsan skjussar in mig och grejorna till Fridhemsplan och följer med och hämtar nyckeln. Hon ska även ljuga ihop ett litet tal om att hon ska närvara vid festen och se till att inget spårar ur. Det känns som den jobbigaste delen. Äkta mig vorre att börja asgarva eller nåt, jag suger på att ljuga!

Iaf,
Sen vid typ halv fyra, ska jag bege mig till centralen och hämta upp Såfia, som så duktigt har jobbat sedan sex imorse...
Vi ska sen shoppa loss på matvaror och dricka till kvällen!
När vi är klara med det åker vi till lokalen och gör iordning den och oss. Förhoppningsvis kommer det gå snabbt och vi kommer att vara klara till halv åtta, då VIP-erna kommer!
Om inte.. så får de väl se när vi fixar iordning oss, värre än så blir det inte.
Sen börjar förhoppningsvis gästerna drulla in strax efter åtta och sen är det PPAAAARRTTTTYYY som gäller!

Skojar inte, detta kommer bli vårens fräckaste fest! (Fräckaste? Whatever, det passar iaf!)




Torsdag; Emelie och jag gav i veckan ett löfte om att innan trean, så ska vi ha spelat ett parti biljard i skolan!
Vi trodde dock inte att chansen till detta skulle komma så snabbt, men i torsdags hände det! Efter matteprovet.
Vi såg vår chans då ingen var i ljushallen och biljardbordet stod och bara väntade på oss!
Vi hann dock aldrig avsluta detta, eftersom folk kom och satte sig och blängde på oss. Men men, nu har vi iaf gjort det!



Fredag; Angelica och Emelie läser tidining i omklädningsrummet



Fredag; På idrotten hade vi HLR träning, men innan det flummade Farsta barnen ( för ovanlighetens skull ) och stängde in Maria i hennes jacka!
Jag vet dock inte vad Sanna har för blick ;D


Nåja, nu ska jag kolla packningen och vänta på att klockan ska bli tjugo över två, och sen äre dags o draaaa! Ses ikväll!

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: pemelie

ah, nu er gjort och de e vi glada över, så slipper vi få fler irriterande blickar för att vi har tagit deras rastunderhållning ;D:p

2009-03-16 @ 23:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0