Då var det sepe - söndag igen, då

Hej hopp, denna helg har gått snabbt! Men det känns ändå som jag gjort en del saker värda att nämna! Sånt gillas...

Fredag kan vi börja med, då var jag och såfia på skiva som sagt, det var då sebbe som snart tar studenten. obs; INTE ALLS AVIS!
Efter ett glömt legg och trekvarts köende så kom vi äntligen in och det var faktiskt värt det! Svedmyra barnen var som vanligt sköna och vi hade kul kul kul! Kvällen avslutades vid tre, med ett stop på donken först.

lördagen vaknade jag upp hemma hos såfia och vi gjorde frukost och efter det drog jag mig hemåt. Eftersom solen sken så gick jag ifrån centrum och sen väl hemma la jag mig på baksidan och solade. Vet inte om jag fick så mycket färg så det var nåt att skryta om, men asskönt var det iaf!

Senare, efter lite om och men, så tog jag mig med flera till svedmyra där axel hade lite partii. Det var chill och vid ett tiden tror jag det var så drog vi oss hemåt.

O idag har jag, juvliah, jenny o lina cyklat till tyresö kyrka och gottade oss med smörgåsar, kakor m.m. Riktigt mysigt!

Helgen i bilder dååå;



Black n white tema på skivan, men räkna bort sjalen och koftan som jag inte hade på mig senare!



Min söta vän är redo för utgång, även hon i svart vitt!



Lördag dåra, lustigkurrar på gullmarsplan i väntan på tuben



Niklas var ... glad!



Jenny!



Juuuvliah!



Lina&jag i julias glasögon!

Men nu ropar sängen, gonatt!

//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0