i-landsproblemen är igång igen!





Äntligen är våren här (typ) och jag sätter genast på mig skidkläder. Känns aningens fel med tanke på hur mycket jag längtat efter sommaren. Hm
Här är lite av det jag tänkt ta med mig. Ja, jag är skitjobbig och ja, morsan kommer stoppa mig som värsta tullpolisen och be mig packa ur hälften ur väskan innan den får åka med i bilen.


Jag har även ett litet problem! Utanför vilka kläder jag ska ta med mig alltså.
Det är nämligen så att när jag tex ska söka på google på denna nyrensade data, och trycker ner bokstaven S så kommer sex upp som sökord. Och förklaringen är mycket enkel;
härromdan ville jag ta en titt på aftonbladets hemsida om just kärlek&relationer, men de har lagt den så klurigt att jag aldrig pallar leta, så jag skriver istället SEX på deras "sök", så kommer jag direkt dit istället, eftersom det är där de oftast skriver om sex.
Så nu ploppar SEX upp hela tin..
Men detta är ju ett problem, för pinsamt om morsan sätter sig och ska söka på nåt typ Piratebay, så ska hon skriva "Sean Paul" tex, så dyker förslaget SEX upp. Hon kommer ju bli skitchockad?
Eller om morfar vill låna datorn och söka på "systembolagets öppettider"?

Ni förstår principen! Och just nu har jag stängt av funktionen att dessa förslagsord ska ploppa upp, men det är ju sjukt jobbigt att skriva in hela mailadressen varje gång jag ska in på tex bloggen.

HJÄLP MIG!

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackars jennifer ! Livet är inte lätt :')

2009-04-02 @ 14:33:07
Postat av: The helperer

Du skriver s, trycker på piltangenten som pekar neråt ( de e de hållet du har fötterna åt ) o sen trycker du mycket sakta och försiktigt på delete.

2009-04-11 @ 04:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0