Nästa lov är sommarlov!

Har ni sett Lätta-reklamen, när den där tjejen sitter och käkar en macka med smöret på (såklart) och så hoppar hon i sjön, rider på en val och så kommer hennes kille ut i slutet av reklmen och har skjortan öppen och man får se typ en av världens snyggaste magar?
JAG ÄR UPPRÖRD för nu har de tagit bort den sista delen av reklamen! Så den där magen är ett minne blått. Fy och skam för lätta, jag ska strejka och börja äta bredgott istället...



Jag har varit i kläppen under hela lovet, för er som missat det. (LAIYAN .... ) Tänkte dra "en snabbis" om vad som hänt under veckan;


dag 1, familjen steg upp klockan fem och var framme i kläppen runt tio. Där köpte vi liftkort och vädret utnyttjade vi hela eftermiddagen, precis som backarna. Jag brände mig i ansiktet och fick se ut som en kräfta eller nåt tre dagar efter, smidigt!


Nybränd och totally fresh!

dag 2, denna dag besökte jag och jonathan junior snowparken, där de satt upp en grind-grej ,som jag döpt den till, och såklart var olyckan framme med mig, jag hade förlite fart så när jag körde upp på den, gled jag åt sidan och fick en smäll mot båda knäna. Dock klarade sig det ena från blåmärke, men den andra fick ett som täckte halva knät.
Sen dissade jag den hela dagen, vi var ovänner man kan säga.

dag 3, denna förmiddag åkte morsan skidor med mig, eller jag åkte ju snowboard, men morsan åkte skidor. Hon var så duktig så!
Minns att jag stannade lite dumt mitt i backen denna dag, och en mycket liten snubbe som åkte bräda bakom mig höll på att köra om mig men lyckades veja undan. Sen började han prata med mig, han var lite söt. Och runt tio, yey!
Senare åkte jag och brorsan till snowparken igen och denna dag hade jag bestämt mig för att övermanna grindgrejen, men då hade de tagit bort den. Var väl fler än jag som ramlat på den, den stod ju helt snett!


En brorsa i backen

dag 4, jonathan testade denna eftermiddag att åka skidor, dock gick det sådär. Han har bara åkt det nån gång tidigare i sitt liv. Men han försökte iaf lära mig att vända i halfpipen, och ja, jag är feg. Men det gick väl rätt bra ändå till slut?



En hund som vägrar se normal ut på bilder

dag 5, idag regnade det, så vi begav oss inte till backen alls, utan tog en sväng med bilen istället.

dag 6, idag gick min bräda sönder! Tro det eller ej, och glad vart jag! Jag hatade den andra, den va så ful! [ (A) ] Men nu är den till salu iaf, blocket nästa!
Det var nämligen så att jag o brossan skulle åka vårt första åk på morgonen och drog upp till nån röd backe, och när vi satt och jag skulle spänna fast mig så lossnade bindningen. Den gick bara av mitt på! Helknas, men den va tyjp av plast så jag blev inte så jätteförvånad... Vi begav oss iaf ner till skidshopen direkt (satt fast i ETT spänne, läskigt?!) och efter lite om och men så blev det inte bara nya bindningar utan också en ny bräda! Skulle kostat femtusen, men vi fick den för hälten för den hade stått i affären som "testbräda". Hur som helst så är den bättre än den förra! Och lättare typ.



Das old bräda till vänster, sen jonathans bräda och sist men tuffast min nya bräda!
Den första är till salu dåra! *blink*

dag 7, denna dag begav vi oss hem! På kvällen drog jag och såfia till en mysig krog på söder och snacka, fattar inte hur jag klarade mig utan henne förut, nu känns det som en evighet sen jag såg henne fast det bara gått en vecka, sjukt!

Iaf, nu är jag alltså hemma! 

Så igår var jag med juvliah, henne har jag också saknat som en galning! Vi begav oss ner till centrum, men det var stängt (röd dag .... ) så vi drog till donken och köpte glass o mös i solen istället! O sen dök Lina och hennes syrra upp av en slump, så vi fick sällskap av de med.
Sen drog jag och juvliah hem till henne och jag fick lite Björn Borg bhar som hon fått av någon anledning, men inte vill ha. Jag föreslog att hon skulle sälja dem, de är helt oöppnade och allt!
Fick även en klänning som även den kommer från Björn Borg, asskönt material! Känns bra och tunn till sommaren.



Några stycken av den fulla ica kassen



Klänningen dåra och Rihanna fick vikariera för mig, mitt ansikte ville sig inte..

( en lite bättre bild på tyget )

Igårkväll vart det lite flum. Kvällen började med att jag inte visste vart mitt busskort var, så jag missade bussen och morsan körde mig till masten. Sen mötte jag upp FOLK på gullmars och vi drog vidare till svedmyra där de var lite party hemma hos axel. Sen kan det ju diskuteras om det blev så mycket partii för min del..
Tack hur som helst till mina underbara vänner som bryr sig och förlåt att det blev lite konstigt och kort, men vi tar igen det i helgen eller liknande <3

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofia

JENNIFER! Det var ju en assöt klänning! Och jag har saknat dig som tusan med. Men nu är du hemma och tack för senast :* <3

2009-04-13 @ 17:26:35
Postat av: Lina

välkommen hem igen sötnos! :) <3

2009-04-13 @ 19:00:44
Postat av: Zarathrustra

Vilket ostädat rum du har...

2009-04-13 @ 23:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0