Picknick!

Kom nyss hem, så ska fatta mig kort om vad jag har spenderat min tid med denna soliga dag ! :)

Möte upp Lina vid elva tiden för att cykla Tyresö slott för lite picknick, det var faktsikt närmare ditt än vad ja trodde, men det var inte lätt för de... dags att börja hårdträna nu !!
Vi tog en massa kort (se länge ner) på allt fint där, allt från bilder på slottet till en myra på filten !  

Sen vare dax o cykla hem för jag var tvungen att hinna hem och lämna cykel och sånt innan det va dags att hoppa på bussen och åka hem till farmor på middag med bror . Alltid lika mysigt att vara hos lilla farmor men alltid lika mätt är man, kommer dit och får en förrätt sen varmrätt o sen efterrätt sen flytta sig in till vardagsrummet för att dricka kaffo o tee och massa kakor och vindruvor....sen är det bara att rulla därifrån igen !



Bilderna kommer i morgon, hinner inte nu !


// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0