En jäkligt bra dag, på många sätt

Jag har syndat. Jag och gela diskuterade vilt en dag på bussen, påväg hem från skolan, om hur mycket vi egentligen handlar på H&M. O det känns jääkligt B, så jag bestämde mig för att försöka minska på besöken i butiken och sluta stödja barnarbetet helt enkelt.
Och det gick bra... i typ en vecka. O det blev inte bättre när jag lämnade tillbaka min skinnjacka som jag köpte där för någon månad sen, eftersom då fick jag ett tillgodokort för 500 spänn. Vilket betyder att med kupongerna jag tidigare skrev om, så hade jag nu ca 900 spänn att köpa på H&M för. Redan där kände jag ju direkt att mitt löfte var som skrivet att det inte skulle gå.
Så ... idag slapp vi engelskan och slutade halv ett. Emelie&Såfia&Gela&Jag drog till kungshallarna och käkade. Efter lite tittande i affärer ( dock inte H&M! ) så drog sig Gela&Emelie hemåt, så jag o såfia fortsatte på egen hand.
Fötterna styrde mot Din Sko och det provades skor. Då kom Såfia på att hon sett ett par skor på H&M som hon allt ville ta en närmare titt på, vilket såklart resulterade i att jag, såfia o mina 900 kronor på H&M drog oss till denna icke hållbar utveckling affär. (Visste ni att de börjat med en ny affärside, heminredning? Hmm.. Vi fick ett smakprov. servetter! Rosa med pussmunnar på.)

Efter mycket om och men kom vi ut me varsinn påse från affären. Såfia med en klänning och undertecknad köpte både jeansväst, skor & kjol! Till min glädje så hade de glömt att slå in skorna, ( som gick på trehundra spänn ) så det blev trots allt en rätt billig resa för min del! Mycket glad och tacksam till kassörskan som var en av dom som gjorde min dag!
( bilder längre ner )
Efter den turen drog jag mig mot Farsta Centrum för att möta upp en lille brossa och en morsa.
Först JC där Jonathan hittade ett par jeans han ville ha. Jag hittade en sjal jag vill ha, som ska köpas på lovet! En gul o fin <3

Sen blev det mera kläder. Dock inte för Jonathans del, utan för lilla mig . Yeyy! En jacka o ett par skor inkasserades med lite hjälp av mor. Tackar tackar!
( bilder längre ner )
Sen messade Siba om min käresta ! ( digin , häh ) så vi drog o hämtade den med. Gick på garantin så det blev inga jobbiga utgifter för det och det är fan bäst för dom, det har tagit de jävlarna längre tid än de lovade. Usch o fy för siba.

Jennifer har kommit in i en uppgång i sitt liv! Känns hur grymt bra som helst, pga av mycket saker och många personer <3 fjärilar i magen går jag runt & har i skolan .




Jeansväst, H&M
Chinos, H&M



Skor, Converse








Kjol & Skor, H&M






Skinnjacka , Carlings
Jeans, Zara
Skor, Belle Shoes

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofia

sweet sweet!

haha okej NU bojkottar vi h&m (även om jag vill ha skorna) inte hållbar utveckling! känner mig skyldig när du tänkte så duktigt egentligen ^^

2009-02-20 @ 17:02:21
Postat av: pemelie

åh, hitta du en jeansjacka:D den va as fin ju! typ en sån ja mena att ja också ville ha. men ja lovar, ska inte köpa exakt samma så behöver vi inte gå runt och se likadana ut;):p

2009-03-05 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0