Fredag den 13:de

Oj, de va ett tag sen de var uppdatering hära! Jobbat måndag,tisdag och onsdag + lite övningskörning (som vanlig alltså )..faktiskt börjat att köra i Lindalensområde (aaa)
Torsdag var jag barnvakt åt småsyskonen på dagen för  dom var hemma fråg dagis... och sen på kvällen kom "losas mormor och hennes man"  och skulle gratta wictor! 

Idag är de somsagt fredag den 13:de,
Din uturs dag eller tur dag ?
Idag klockan 15 hämtadee jag småsyskonen från dagis , ska nämligen vara barnvakt åt dom ända till imorgon förmiddag ... ^^ (vad gör man inte för att tjäna lite pengar (aaa) ) Så när vi gick ut från dagis så såg jag att en pappa kom och kollade väldigt mycket med en såndära myskiskt minn som man inte riktigt vet hur man ska tolka... men så märkte jag att jag hade sånda dära blå plast saker man kan ha om man inte orkar ta av sig skorna ni vet, Pinsamt

Och imorong är det alla hjärtans dag, en överskattad dag om jag får säga det själv !

Det blev ett kort inläg,kommer ett till inom kort, måste kolla barnen... hör att det inte rikigt är sams !


Längtar som tusan till sommaren !!!


// julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0