GRATTIS SÅFIA!

Idag är det den 4 februari och det betyder bara en sak; SÅFIA FYLLER ÅR! 18 hela jäkla år ! Yeeey!




Vi firade sötnovsen oxå! Jag o gela kutade ner till kärrtorps "centrum" o ja köpte med mig en chokladkladdkaka, på rasten.

Men hela grejen blev lite rovlig XD

Det var meningen att vi skulle sitta i matsalen o chilla sönder o göra andra avundsjuka , men eftersom vi fick bord precis vid utgången så var det ett jäkla drag runt om oss o allmänt stressat. Så när jag sprang o hämtade en gaffel ( jag satt o tänkte på annat när jag åt, så den gled ur min hand och ner i golvet... ), så hämtade jag iallfall oxå fyra skedar med mig och en tallrik att ha kakan på. Men efter en stunds spanande efter nytt bord, så satte jag mig ner vid vårt bord med en tallrik i knät. O det är såklart det första såfia påpekar när jag sätter mig ner. Jag svarar lite svävande att jag tänkte hämta mer mat, men när hon frågade varför jag höll i en massa bestick så blev det för mycket för mig och jag började asgarva.

Gela&Pemelie fick komma på bortförklingar för mitt ,en aning udda, beteende. Medans jag smugglade ner skedarna i väskan, så förklarade Gela lugnt för Såfia att jag hade ont om bestick hemma. Såfia var helt oförstående och fattade inte ett skit så när vi vandrade ut ur matsalen hoppade hon runt mig o nästan skrek att jag var konstig och om det var sant att vi hade ont om bestick på hemmaplan. Jag suger på att ljuga så jag ignorerade henne o garvade mig bort till ljushallen . Där slog vi oss ner vid ett bord och just som Såfia börjat acceptera mitt nedsmugglande så slängde jag upp kladdkakan på bordet o sa bara GRATTIS SÅFIA !


//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAH :D amen du jag gick på att du hade ont om bestick hemma :P hahahahha!

kladdkakan var jättegod, ni är så gulliga <3

2009-02-05 @ 12:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0