Varinköpen debiteras hos Jennifer

Ojoj, så mycket plugg det är om veckorna såhär innan lov. Sånt uppskattas ingenting. Kul att vara min mattebok, ligga där i väskan och vara hatad dag ut o dag in...
Hur som helst, så är jag på bra humör ändå, de pirrar i hela kroppen! Om bara våren kom nu så skulle allt vara PERFEKT! Får hoppas att den tar och tittar förbi snart och stannar läääääänge!

På torsdag ska familjen Holmqvist till Farsta. Det är faktiskt inte ofta som vi gör saker ihop, men nu ska Jonathan tydligen ha nya jeans (han växer för varje vecka tyjp?), så det ska vi se på. Och morsan tyckte att jag skulle följa med. Det brukar betyda att om man är på bra humör och trevlig så kanske man får lite sponsring med några av alla mina inköp jag vill göra för tillfället, tex sjal, skinnjacka, väska m.m.

I lördags var jag & morsan nere i tyresö centrum och det var rea på Belle. Åhnej , tänker ni, hon är dum i huvet som köper skor på Belle shoes, men nej nej! Så fort vi köpt skorna (som jag är evigt förälskad i och har vart sen förra sommaren då jag hade ett par av samma modell, fast vita) så gick vi till den där galna skomakaren (som jagade nån med kniv typ), och klackade om skorna! Så förhoppnings håller de mer än två gånger denna gång.
Det var morsans alla hjärtans dag present till mig! Den tyckte jag om!







Och två låtar jag lyssnar sönder just nu, är Paper Planes - MIA ( jag vet, jag är något år sen, men det skiter jag i! låten är lika bra för det and i LOVE IT ! ) och sen Adiam Dymott - Miss you som spelas flitigt på MTV. Kan inte sitta still när jag hör den, den är så ... ös ;D










// Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0