Jobbajobbajobba

Det var ett tag sedan, men här ska ni som e nyfikna få veta vad jag hållithus ! ^^ Måndagen; Jobbajobbajobbajobba... Tidagen; Bio+Middag med mammi, vilket var otroligt länge sen,kan inte ens komma på nån gång som bara hon o jag har gjort det lite "mor&dotter" tid! Länge sen ja träffa lilla mammmi, så det va trevlans ** Vi såg "Bröllopsduellen" en riktig tjej film men den var super bra tycker jag :D Den rekomenderar jag till er tjejer ;) Onsdagen; Jobbajobbajobba igen, men fick sluta tidgare, så hem o plugga till läxan som är imorron... som ja somvanligt alltid sitter med kvällen innan ! så inte förvånad... Och imorron ska jag somsagt vara i skolan en liten kortis på morgonen och sen hem och ut med hunden och stoppa något i magen, o sen in till stan & träffa Jennifer :D Neej men nu ska jag väl leta fram läx pappret och se hur mkt jag orkar plugga på det, de visar sig på förhöret imorron (aa) /Julia

Kommentarer
Postat av: Lina

sv till Jull: Tack så mycket sötnos!! :)



Gud vad mycket du haft för dig!

2009-01-28 @ 22:50:17
URL: http://baralina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0