Slut i hela kroppen , ouff

Idag var ja som sagt ledig . Vaknade tolv o fick en obehaglig överraskning när ja såg ut genom fönstret . snö ! inte igen ...
Men tog mig ut me hunden iaf, en kort sväng blev det. Sen lite skolarbete o dammsög rummet. När gjorde ja de sist ?

Vid kvar över fem bagav ja mig till dansen . Där va emelie till min glädje tillbaka, länge sen! o laiyan va såklart där, lika flummig som alltid . ("Kolla, nu är jag månen !" *går runt jessica i en cirkel* )

Wellwell, nu ska ja fortsätta upp brago-kakorna (beroende) o dra mig mot sängen . önska mig lycka till.. 




Från dansuppvisningen i oktober 08


// Jennifer

Kommentarer
Postat av: Lina

svar till julia : jag vet inte! får se vad hon säger imorgon:)



jenne: vad duktig du har varit :D jag är ledig alla dagar UTOM idag den här veckan :)

2009-01-19 @ 21:08:47
URL: http://baralina.webblogg.se/
Postat av: Såfia

ta me lite bragokakor till mig i skolan imorn för fan? :D hihi kram på er !

2009-01-19 @ 21:10:16
Postat av: Laiisch

Men vafan -.-. Jag drev ju... och vem vare som skratta ihjäl sig?! xD :) <3

2009-01-22 @ 21:22:31
URL: http://Laiisch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0