Kakan har tjej, aka GTH!

Det är fritt fram att tycka jag är konstig eller nåt, men just nu sitter jag o käkar en Billys panpizza, med bananer på! Jennifers special tyjp. Det kanske låter konstigt, men jag älskar varma grönsaker/frukter så det här faller verkligen i min smak! Älskar det. Och igår käkade jag Gorbys Pirog med ärtor, haha!

Och nej, min vän juvliah har inte dött, hon har bara mycket att tänka på. Hon kommer tillbaka!

Igår hade vi företagsekonomi prov, och det ska bli kul att få tillbaka, för i princip alla har skrivit olika. Jag undrar verkligen vem som har rätt och vem som har failat totalt. Och alla låter lika säkra på sina saker oxå! Hmmm.
Imorgon är en konstig dag. Vi har ingen matte (kompledigt) och ingen textkommunikation eftersom vi har eget arbete där. Vilket gör att vi har bara idrott. Känns konstigt att åka ända till skolan bara för att ha idrott.. Men känns som jag ändå inte kommer ha nåt bättre för mig, ha!

Hur som helst, jag ska ta en buss som går om cirka en timme, så tänkte göra mig ordning och lite sånt nu.
Jag o Gela ska nämligen på VIP kväll i SOUK gallerian, 20% på allt och gela vet exakt vad hon vill ha. Det börjar åtta, men vi ville kolla lite i affärer innan så det blir att åka in till halv fem. MYS!



 Vackert, va? Bilden är från 07, vi var inne på myrorna och testade minst sagt udda kläder! Men det blir väl mode det med någon gång..

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahah hur kommer man på att äta billys med banan på?! :D du är skön jennifer.

2009-03-19 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0