Vad ska jag ha för strumpbyxor ? - Dagens ilandsproblem!

Nu har jag manikengat för morsan och burit mönstrade strumpbyxor, svarta och barbent (tänkt som nylon men hade inga hela.... ), och ändå kunde hon inte säga vad som var bäst! Hon tycker nylon sa hon tillslut, men det känns väldigt mycket tant? Eller jag vet inte. Men det blev för mycket med de mönstrade och svarta kändes så vanligt och tråkigt. Det ska ju vara uppklätt på lördag liksom!

För alla som dampar på snön, kan jag berätta att de lovar en snöfri tid framöver! (Förhoppningsvis för resten av våren?!) Det blir plusgrader och jag är mycket, mycket glad! Kanske tillome 4-8 plus på lördag, det skulle fan sitta fint!




Detta är inte okej någonstans längre!

 Idag har jag varit i stan med Såfia&Gela. Pemelie blev sjuk, helt random, med tanke på att hon inte klagat dagarna innan. Wellwell, hoppas hon kryar på sig till helgen!
Hur som helst, jag klippte mig faktiskt! Sen blev det även två armband och en ring, samt nagellack och läppstift. Finfint!
De andra shoppade oxå för helgen, så nu är vi i princip redo för action! ( o partyyyy! )



Såfia in action!

Såfia sa även upp sig idag, tror jag iaf. Vi var med som stöd precis innan hon började. Sen gick hon in bakom disken och allt det där för att prata med sin chef. Jag har inte pratat med henne sen dess, så jag vet inte om chefen var där och vad de sa och allt de där.. Men jag hoppas för hennes skull att allt gick enligt planerna, så att säga!



Nej, strax börjar greys anathomy. Ska nog ta och testa strumpbyxorna en sista gång innan de...

//Jennifer

PS! Tur i kärlek, otur i spel. Jag ska nog alltså inte satsa pengar på poker nu.. DS.












  Detta är då björnmossegången, av Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0