FÖRLÅÅT

Denna dåliga uppdatering , som julle nämnde . PINSAMT ! Vi kommer att bli bättre i fortsättningen , lovar på mollys död! Eller nåt sånt shit .
Hur som helst så har de vart mycket läxgörande o annat fuffens på sistone, alltså inget man har lust att slänga upp på bloggen ! Det ger tydliga singnaler om vilket tråkigt liv jag lever i veckorna. Usch för skolan.

Men lite kul saker har ändå hänt!
I onsdags var jag, såfia & pemelie i Romme med skolan o åkte bräda hela dagen! De snöade hela dagen, men det var ändå najs! [Bilder kommer längre ner]
Jag sov över hos såfia från tisdagen för vi var tvugna att gå upp fem på morgonen och det är närmare från henne till skolan än från mitt hus i vårt lilla samhälle ( ha-ha, såfia ;) ) ..
Hur som helst så ägde vi alla skidåkare hela dagen och efter lunch satt såfia o mös i stugan för att hon frös som en tok . Tyckte synd om flickan!
Så pemelie och jag begav oss ut på egna äventyr; fotade i ankarliftar, härmade klasskompisar & träffade söta göteborgare med rolig dialekt! ( niklas & danny ?? )

I fredags var det även skojigt, middag hos såfia som fyllt arton gällde! [bilder oxå nedanför] Myspys med trerätters ;D en aning misslyckad efterrätt, men ändå god! O trevligt sällskap som inte gör saken sämre (;
Med tanke på att vi lagade mat på fredag den trettonde , så var vi lite oroliga att vi skulle elda upp huset eller så, men inga större skador skedda! :D

O igår, på självaste alla hjärtans, blev de middag ute med Jenny, Julle, Seffi, Andreas & John. Det var mysigt och efter ett tag anslöt sig även Niklas&Mavlin som varit på bio .
Det var mycket  mys, tills min morsa ringde mig vid halv två o halvskrek åt mig att komma hem.. Hatar att känna mig som tio eller nåt sånt skit...

H&M flummade sönder, de stod att vi handlat för över 10 000 spänn, kan så inte stämma ! SÅN H&M-nörd är jag inte, trots att mycket av mitt studiebidrag spenderas där. Hur som helst så fick vi 600 spänn att handla för och hörde att julle fått tusen spänn att shoppa sönder för, så nåt har de ställt till med.. Men jag överlever!


Hur som helst, här har ni lite bilder ;



Romme!



Söta & mätta!




             
Yo ,





Tvillingarna juuh




O middagen för Såfia!



Traditions bild, ha


                 



//Jennifer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0