Inte en vanlig söndag

Igår var jag ju som sagt o mös hos Seffi. Kocken John var snäll o logade maten åt oss! Slöa jäklar är vi allihopa..
Jag var duktig och missade inte sista bussen, så jag kom hem i en helt okej tid. Jag mötte Forsell på bussen och vi tog sällskap hem, dock var hon nära att inte komma på eftersom hon ville ha med sina pommes men det ville inte den feta föraren! Så hon kastade i sig dem och fick sedan gå på.



Wellwell, jag kan berätta att Julia nu är påväg upp till Branäs med sin familj och har cirka fyra timmar kvar för alla intresserade! Hon sitter alltså instängd i en bil tillsammans med ett gäng barnfilmer och två bråkande syskon och kommer få sitta så i fyra timmar till. Slutsats; MYS!



Idag hade jag bara tänkt att slappa och orkade inte ens duscha, så brukar mina söndagar se ut. Och lite plugg brukar jag lyckas klämma in, MEN nu kom twisten. Jenny ringde och undra om jag o seffi ville hänka på bio med henne o John, o vem gör inte det hellre än att plugga? Dock blir det till kvällen, och borde faktiskt plugga en timme nu.. MENMEN. Har ju hela lovet på mig .. Yey ...



AJA, nu måste jag torka håret, annars kommer det se ut som ett kråkbo eller nåt liknande. Nicht zu fun


// Jennifer

Kommentarer
Postat av: saufia

jennifer! värsta dubbeldejten ;D

2009-02-23 @ 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0