Världen är bra liten

Igår gällde artonårsfest för grindi ! Det var mys, chill i börjar men i slutet kanske det spårade ur. En aning. Men så brukar det väl alltid bli?
Jag är iallafall nöjd med kvällen!



Vid tre kom juvliah hit o höll mig sällskap och diskuterade klädproblem. Vid fyra kom även såfia hit och vi gjorde mat o åt paj ! Vid sju kom Lina&Gela o gjorde oss sällskap och sen fixade vi oss klart och tog en tur till centrum o nästa stopp var Granitvägen! Där vare party med mycket folk. O här blev det ett såntdär "världen är liten moment" när såfia träffade gamla skolkamrater mm. 


                     



 



 





Det slutade iaf med att vid ett-två tiden drog sig juvliah&gela&såfia&lina hem till mig och vi stormade direkt in i köket o gick på tekokaren och åt upp mat och paj. Sen satt vi o mös o skvallra någon timme eller två tills vi kände allihopa att det var dags för sängen.

Så imorse vaknade jag och var beredd på att må illa, men jag mådde faktiskt prima. Dock fick jag en ångest attack för jag tyckte att jag hörde min hund utanför fönstret. Min första tanke var att ; fuck , jag glömde nog ta in henne igårkväll! Så jag hoppade ur sängen, så gott jag kunde eftersom juvliah låg på en madrass nedanför, och sprang runt i letade tax i hela huset. När jag inte hittade nån så var jag tvungen att gå in i mammas rum, där gela&såfia sov. O där låg gela vaken och lyfte glatt på täcket, där min hund låg o såg sådär lagom nöjd ut! ( eftersom hon i vanliga fall inte får ligga där för mosan.. )


(lite random, men detta är molly på hal is)

Jag kunde inte somna om så jag gick o satte på vattenkokarn och snart kom oxå gela upp o va sugen på te. Sen anslöt sig Såfia och det blev ett långt samtal om politik och fattiga barn och ja.. Jag tror att vi inte har släppt trafficking arbetet riktigt. Så nu kommer vi på lösningar på allt.
Tillsist kom vi iaf fram till att världen är förjävlig och det var ungefär då som Lina&Julia steg upp ur sängarna. Vi dukade fram frukost och såg på mtv, där jag glatt kommenterade varenda videos brister. Jag tror att de andra blev riktigt impade av vilken mtv nörd jag är!

Sen blev det dags för bussen eftersom såfia skulle in o jobba och jag fick städa upp efter våra upptåg. Handdisk, det ni!


Denna flicka & jag ska shoppa på tisdag

&

troligen simma med denna flicka på torsdag!



//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har haft jättekuuuul och på tisdag ser jag fram emot! världen är liten och det är LÄSKIGT.

hälsa till molly :)

2009-02-01 @ 22:25:37
Postat av: w

vafan julia! vem är det som sitter o hänger på dig?!

2009-02-01 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0