Knaaaaws

Hih! För ett tag sen gick Julle. Hon har vart snällis och hjälpt mig att baka en äppelpaj! Den skall jag, såfia & julle keka imorrn när vi har ätit middag här. Det blir mys! 
Imorgon blir det en.. jag vet inte, händelserik dag? Vill iaf gå o lägga mig nu för att tiden ska gå snabbare ! (A)
Vid tre-fyra kommer sofia&julle hit, så ska vi göra vår pastasallad o ha de mys. O efter pajen o X antal ombyten jag troligen kommer göra av kläder, håruppsättningar mm, så ska vi dra mot granitvägen, runt klockan åtta.

Idag hände något lite kuvl . Eller jag tycker iaf att det var kul XD
Jag satt o vänta på 72an på gullmars, o så får jag ett sms av calle m, som frågar vad jag gör. Så svara jag att jag satt o vänta på en buss på gullmarsplan o då svara han att det gör han med. Först trodde jag han bara satt o vänta på en buss nånstans, men sen får jag ett svar där det står ; Jag ser dig, ska jag vinka ? ^^ O ja tittar upp o ser honom sitta borta på en bänk vid daisys ! Sen kom min buss så jag gick på den o åkte mot tyresö o julia. END OF STORY :D

En annan rolig sak hände idag o det var att textkommunikation läraren sa att jag kommer få mvg i kursen! Känns lite kul. Dock verkade det vara flera som fick det, så jag känner mig inte fullt så speciell som jag hade velat. Men men, jag är glad för deras skull med, såklart ! ;D 

Nu ska jag hämta min semla som morsan köpte idag, puss på henne!


//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0