Peppad !

Yeey , nu ere bah två månader o två dagar kvar (A) yeeeey ! sen blire krogen o klubbar o allt va vi kommer in på . Iaf för såfias o min del! 

O idag har ja vart duktig ! Skickat iväg morsan lagom till den 31a , så nu kan alla sova hos mig som vill ! :D ( yeah, RIGHT ) Men de va iaf skönt . Slipper tänka på att inte komma hem allt för sent osv osv . usch vilket koppel hon har på mig ..
o brossan befinner sig den lördagen i Norge, o åker skidor me resten av hela tg . Så där blev man av me han me , hähä!


Efter skolan va ja o fika me gelaespresso house i centrum . Vi gjorde lite grupparbete o shit o när ja kom hem renskrev ja skiten . Blev hur mycket som helst o kände mig skit duktig ! Xd Inga IGn här inte .


Ja&Julle e pepp på att gå på tyjp TheStudio o ta bilder o grejer . Skulle va lite coolt ? O bättre upp om vi skulle få ta tillsammans ! Lite fina tavlor till rummet skulle de bli . ( hähä ;D )




                                         
             Molly va lite rädd för raketerna så ja lindade in henne i en filt . Mobba henne inte!

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: sofia

på att gå på typ...? ^^

2009-01-21 @ 16:25:03
Postat av: Anonym

amen vad sööööööööööt, vetu jag vill ha en molly hemma här!

2009-01-21 @ 21:17:59
Postat av: Lina

heej jenne... (a)

hihi, får ja sova hos dig då ? :)

2009-01-21 @ 22:02:17
URL: http://baralina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0