Simmasimma

Sådärja . Nu var ja hemma o har just torkat. Vilket väder de e , ja hatar de! Vill ha sommar. Eller iaf vår kan vi ju börja me. Så man kan få ha på sig mindre kläder o allt såntdär som hör våren till ..

Om tio minuter ska ja till bussen. Ja&Lina ska nämligen ner till simhallen o simma! Äntligen , har väntat på att vi ska komma igång. Testade på mig min bikini som ja haft senast i somras (?) o insåg att lite extra träning, utöver dansen, skadar ju inte. hehe, ja säger inte att ja e tjock eller nåt, men vill ha mer muskler! Känner mig så nedrans klen.



Nåja. Messade julle om tidbyte, men hon har inte svarat. Så antar att hon kanske redan är på hundkursen. Men isåfall drar ja väl me mig henne ner på söndag på en simtur eller så!

Idag fick vi sluta tidigare eftersom vi inte hade engelska! Älskar sådana överraskningar. Och älskar engelska lärarens barn, som ständigt är sjuka. Dagens ros går till dom småttingarna ! Krya på er , men var gärna sjuka i några veckor till!




                                          Ja har faktiskt väst, men de syns inte *snyft*



 //Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0