9/3

Usch vad kallt det är ute, kom nyss in från en lite kvällspromenad med hunden...ska koka en kopp tee men tänkte slänga en ett litet inlägg först (;

Imorse när jag vaknade så var ja helt galettrött ögonlocken vägde ett ton och benen sa bara "gå o lägg dig " ... men men  inte kan man "skolka" när man jobbar hos pappa heller ... ^^  så de var bara o ge sig av till jobbet klockan 06.00 !
o inte nog med det så har jag värsta träningsverken på insidan av låren, inge skönt alls måste ja säga !

Imorgon ska jag på teori kurs 2 på trafikskolan , missade ettan så måste prata med dom imorgon när jag ska ta igen den... hon sa den 31 April o så när jag skulle skriva in de e i lilla almenaka så jag inte glömer det engång till så såg jag att det inte ens finns 31 dagar i April... så måste fråga imorgon hur hon har tänkt sig att de ska gå till...  (:
Ser inte fram emot i sitta o ha terori i två timmar efter en helt dag på jobbet... man är så jäkla trött efter! så får hoppas att ja inte somnar iaf ! ;D
Har även lovat mamma och gå hem till henne o kolla posten i veckan när hon är i sälen, får se när jag ska hinna det, för imorgon när jag hade tänkt det hinnar jag ju inte o på onsdag jobbar jag tills stängning ..men men ska nog gå o kläma in någon dag (;

Igår så hade pappa med sig några av dom nya glassarna som har kommit ... GB Sandvisch med korssad choklad, en ny solero glass(mins ej smaken) och Noger med mint !
Jag fick Noger glasssen ibörjan tyckte jag den va jätte god .. men i slutet mådda man illa av all minssmak... så den tänker jag inte köpa i sommar (; men för dom som älskar mint kan ja verkligen rekomendera den :DD

(tänkte även nu ladda upp en bild på dom nya glassarna , men de funkar inte o ladda upp ^^ vet inte vare e för knaws me datan .. för de går ju för jenne (?) )

jaja , nu ska ja gå o fixa tee o se om de kommer nå bra på tv ;D

// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0