Biomyyys !

Vart tusan tog våren vägen ? ;o

FRYSER , Kom nyss hem från hen heltoppen kväll med vänner, mötes upp på medis och köpte biobiljetter till ; en shopaholics bekännelse, och sen visste Grind ett jättegott pasta ställe faktigt som ligger där nere brevid Tacobar !

Men dagen startade dock inte lika bra som kvällen, skulle åka hemifrån klockan 06.00 men måste ställt klockan fel eller stängt av den i sömnen för den ringde inte så kvart över sex vaknar jag över att telefonen ringer och pappa frågar vart jag är.. så då blev de lite panik och fick stressa tilll tusen ! Då är det skönt att man bara kan sätta sig i bilen o inte springa ner till bussen o shit !

Imorgon är de sista Trafikterorin, sen den 28:de börjar jag ta körlektioner där !
Men nu är det nog bäst att ja letar reda på teoriboken och börjar läsa... ^^ Är en av mina svaga punker de här med lärxor o shit alltså !  men men..



En riktigt bra film, lite tjejig kanske (?) Men nu ska ut o shoppas vårkläder :DD


/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0