Branäs !

OjOjh, Varit lite seg på att uppdatera , men bättre sent än aldrig (; 

Sportlovet var jag som sagt i Branäs med familjen och några kompiar till oss ! Låååååång resa, men de är faktsikgt mysigt när man väl är farame måste jag säga !
Det blev skidor helva veckan, hade "mulithyra", för jag tänkte att jag skulle pröva på "miniskidor" men det ingick tydligen inte, så de får bli någon annan gång :DD
Det blev oxå massa Skjärtlapps tävling, " oh shit " va man får ont i rumpan då kunde knappt sitta ;o (aaaa)

 
Redo för backen ! :D

  
Massa lek i snön och lång promenader i skoterspåren (aa)


Ja, va gör man inte för att staila i backen ? (; 








Idag började dagen med att vara i skolan i två timmar, sen hem till pappa och hämta hunden och så ringde mamma och sa att hon jobbade hemma och frågade om jag ville komma och äta lite lunch med henne ! :) så jag tog med med vovven och gick till mamma, där hon stod i köket och stekte världens godaste pannkakor :DD
Så när man varit lite social där så fick ja mess av jennifer som undrade om vi kunde ta stan idag ist  för imorron, så jag skyndade mig hem till pappa för att göra iordning middagen som jag hade lovat att jag skulle laga idag och tog bussen in med lina och mötte upp jennifer för en mysig eftermiddag i stan m. shopping, alla hade iaf med sig en påse hem (aa)


 Jenne & Lina ! <33
( ända bilder jag hade på er två tillsammans ;o , de måste  fixas )

Sen när jag kom hem o hade väntat mig en middag själv vid bordet så satt alla där så han äta med dom :D
Och till efterrätt blev det Jordgubbar med Glass, det var verkligen länge sen jag åt de, riktigt gott vare iaf  (aaa)







// Julia



Kommentarer
Postat av: Lina

Å gud vad mycket snö det ser ut att vara på bilden med Ronja :o

Måste vart skithärligt :) <3

2009-03-06 @ 10:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0