"Ekjuuu mi!"




Ojoj, igår vare TOPSHOP som gällde, som sagt, men först blev det en tur på stan! Hittade då ett par shorts Gina Tricot och köpte en ny hårspray och två kammar. Här ska det bli volym!



(Sa till morsan igår att hon gärna kunde få köpa shortsen av mig och ge dem som födelsedags present ;D )


Så vid drog runt i affärer och tillslut närmade sig klockan sju, då allt stänger, och eftersom vip kväll började åtta, så var vi ju tvugna att tillfredställa oss själva på egen hand. (HÄHÄ) Så vi drog till espresso house i gallerian och fikade och pratade skit.

Helt plötsligt kom en kines springade och började trycka på glaset till en skoaffär. De hade ju stängt, men han såg ut som att han ville komma igenom glaset. Han hade antagligen glömt nåt där inne. Efter ett tag kom hans två kompisar eller något till han och stod där o kolla på glaset. De var i hmm... 25-30 års åldern och kunde inte ett ord svenska såklart, och efter en stund så kom det förbi en vakt, och en av dem fick en snilleblixt och ropade "ekjuuu mi!" Översatt till engelska; Excuse me!" Översatt till svenska; Ursäkta mig!"
MEN såklart hörde man knappt att de va det han sa, så vakten vandrade vidare och de stod där o såg ut som fån.
Hur som helst så slutade det med att de skrev nån lapp, förhoppnings vis på engelska, och stoppade in mellan glasrutorna. Gela O jag fortsatte såklart på händelsen och satt o skratta så vi skrek, kändes aningens fjortis kom vi på efter ett tag, men kul hade vi hur som helst!

Aja, så vid åtta drog vi oss till SOUK, där det först inte var en ända människa, men efter bara fem minuter var kön ändå bort till åhlens!


Ca en o en halv timme senare och en massa provande av kläder, så kom jag ut med ett par strumpor ( att ha i klackskorna ) och gela med två hårspännen. Snacka att vi utnyttjade rabatten! ;D



De här snodde vi med oss, man kan nästan säga att vi gick plus hela kvällen!


 
O så fick vi en liten "goodiebag" med läppglans och nessesär.
Jag började garva när jag såg namnet på lipglosset ....



Aja, nu ska jag dra mig mot skolan. Bara idrott idag, känns jättenödvänigt, verkligen! Men vill man ha högre än G så..

//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0