Kääärtorsdag !

Wohow! Juvliah berättade att vi var i stan och då kan jag berätta att jag hitta en jättefijn kjol där! Jag älskar den! Kär på nytt känns det som. Om det var lagligt att gifta sig med klädesplagg så hade jag gift mig med den här kjolen, the love of my life. Så mycket älskar jag den! Ihh!




detta var den bästa bild jag kunde fixa för tillfället. Love it

Hur som helst, idag hade vi g prov i historia. Det kändes bra just när jag kom ut, men när vi började snacka om det så märkte jag allt mer hur mycket fel jag hade gjort.. Hur pinsamt som helst. Men det var ju bara G prov, så hoppas verkligen att det inte betyder såååååå mycket.


Förresten så uppdaterade jag evengemanget på facebook lite, more is more. Lina sa att hon var nära att klicka förbi det för att hon får oseriösa inbjudningar till allt möjligt, så jag gjorde det en aning mer tydligt. Hoppas man fattar nu iaf!

Jag har oxå uppdaterat fejjan med lite bilder! Kolla gärna dessa, lite bilder från när jag promenerade till Tyresö slott&kyrka. Sen är vissa rätt mycket omgjorda, det ska ju egentligen inte synas att de är redigerade, det är ju då man vet att man lyckats. Men jag kunde inte hålla mig! Det blir juh så coolt me lysande blå himmel, lajmgrönt gräs och snö så vit att alla tandkrämsreklams flickor ser ut att ha gula tänder!



Jag tror inte på SVT förresten. De säger att framåt nästa vecka ska det bli kallt igen, ner mot -5. Ofta, de senaste dagarna har det bara blivit varmare så varför skulle det gå neråt igen nu?
Jag tror att det kommer ångra sig i helgen. Och gör de inte det, så ska jag se till att de gör det.. :)

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: sofia

asså jennifer! INTE SVT ^^ smhi vad fan.

men fin kjol! :D

2009-03-05 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0