"Känny ska till Åre & pimpa fisk"

Jahapp, så var ännu en skolvecka avklarad, feels good!
Nu sitter jag nyduschad och ska snart välja kläder inför kvällen, det blir att dra sig till Malin efter middagen någon gång. Har dock en väldigt liten koll på vilka som kommer dit. Hmm, dock kommer det att bli intressant, det är något jag är säker på..

Idag hälsade som sagt sötnovsarna juvliah&lina på mig i skolan! Det var mys, så fick de se hur jag hade det med, hähä.

Jag och såfia har till och med en lista över musiken till festen, det ni! Snacka planerat det känns. Jag vet vad jag ska ha på mig oxå! Men det får bli en "överraskning", hähä!
Det ända som är jobbigt med planer, är att om nåt går snett så får man panik. Iaf jag! Blir rätt jobbigt, men vem vet, det kanske blir perfekt? Farsta barnen verkade iaf väldigt pepp, och om humöret är på topp så brukar resten sköta sig självt, jag hoppas iaf på den hemmagjorda teorin.


Nu ska jag dyka in i garderoben, så kan ni få lyssna på denna underbara låt så länge!




//Jennifer

Kommentarer
Postat av: sofia

haha han ska pimpa fisk & tjejer, jag ser det framför mig!

2009-03-06 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0