Klantiiiich !

Så, nu har jag kommit hem från en dag i stan med Lina ,så nu är alltid färdig köpt in för helgen hoppas jag  ;D
Köpte lite "Heeeemlisar" och så köpte jag en kläning och ett par mönstrade strumpbyxor och lockgrejer till håret för o se om jag kan lyckas få till nå lockigt hår ... den som lever får se  !
Och så köpte både jag o lina en ny mascara, som va på "annons " på H&M och så alla som är medlemar får 10% där hela veckan :) så passa på nu !  men iaf ja hoppas verkligen att den där mascaran är bra nu, alltid lika svårt  tycker jag för o lyckas få någon bra ;D

Hahaha skrattar bara jag tänker på de... och fick verkligen anstränga mig för att inte skratta åt de i affären... ;
Vi va inne i en affär ,som jag inte kan nämna här och nu, men så gick vi mot kassan så såg jag hur Lina började viffta med händerna och sen sa det KRACH ! Och hon tappade "Piiiiiip" i golvet så den gick sönder... men dom i kassan var väldigt snälla och började sopa upp och sa att "det är sånt som händer " så vi behövde inte betala för den utan bara hämt en ny ... de kallar jag Service alltså !
säger bara "Lina i ett nötskal" klantklantklant !!!

// Julia

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaha åå du skulle ah bärt den istället! ;) PINSAMT VAR DET!! <33

2009-03-13 @ 10:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0