Pause i gossip girl

Yey , ett snabbt inlägg här! Paus i gossip girl är det, så jag passar på!

Igårkväll begav sig som sagt jag o Julia till Malin, där oxå Grind o Niklas befann sig. Det blev lite kollande på Melodifestivalen (HATA CARLOLINE AF UGGLAS) och sen blev det lite sing star, iaf för killarnas del. Sen kan jag även avslöja att vi såg lite Eva&Adam. Jag skyller detta filmval på Niklas :)

Idag var jag och morsan som sagt på Ikea och myste bland sängar o madrasser! Vi hittade en finfin säng som ska beställas hem imorgon, dock tar frakten runt två veckor eftersom vi inte har tillräckligt stor bil.. Men det blir lagom till min födelsedag!

Vi var oxå förbi h&m som ligger där i närheten (jag vet, nu handlar jag där iaf...) och jag fick ett par byxor, ett par blå chinos. Men när jag kom hem så slog jag in dom till mig själv! Ännu fler paket, hähä. Plus att det var en lampa och en ram som inkasserades från ikea, som även blev inslagna! Så jag kommer få en spännande födelsedag..





En ordeigerad bild, direkt ifrån H&Ms provrum





Paket ......

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Lina

Åå vad mycket sakaer du kommer få Jenne :D

synd att du inte följde med o simma dock ! <3

2009-03-08 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0