ShoppaShoppaShoppa !!

Sorry för dålig uppdatering, men blir oftas så när de e helg och ingen fantasii o skriva !

Sen sist, vad har hänt då...
Torsdagen åkte jag hem till jennifer när jag slutat skolan för hon skulle äta lite och fixa ett skolarbete med Gela, sen tog vi bussen hem till mig för att ta ut vovven på en promenad, nästa 2timmar gick vi, mkt prat :) 



& helgen har beståt av shopping, hela helgen faktiskt .. i Fredags åkte jag in och mötte jennifer när hon slutat skolan och vi begav oss mot Farsta för att fixa lite och titta i affärer och kom hem med en Mammamu film till Lillasyster som fyller 5 på Söndag  ;D Så nu har jag bara en present kvar till pappa som fyller år om 2 veckor.. alltid lika svårt att köpa till pappa...menmen ska tjata lite på han att han måstes säga nåt han önskar sig (aa)
Lördagen spenderades med jennifer inne i stan för ännu mera shopping och det blev de :DD Ännu en mysig dag med massa tjejsnack , mysmys !
Idag, spenderades i skärholmens centrum med mamma för lite shopping till (aaa) Kom hem med 4 par skor, eller man kan säga 3 oxå för de va 2 par tygskor i olika färger som mammi köpte till mig :DD och lite tröjor o sånt !
En heldag med mamma med shopping,fika,och massa prat de är alltid lika mysigt, dock inte så ofta, men de kanske e det som gör att det är så mysigt ät vi väl gör det ! (:


Lite av kläderna som fick följa med hem och frächa upp i garderoben !



Ett par av skorna !


Och imorgon är det dax för körlektionerna nere på trafikskolan, lite nervöst måste jag säga och köra med någon man inte känner  (aaa) men hoppas att det går bra ! (aaa)








// Juliia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0